Sunday 21 October 2012

SNE Kapsul untuk Morning Sickness, Nak tahu Kenapa?

   
Morning sickness sering terjadi kepada sebahagian besar ibu-ibu mengandung. Ada ibu-ibu mengandung yang mengalaminya di awal usia kehamilan sahaja dan ada pula yang mengalaminya sepanjang proses kehamilan.Deria bau mereka pada waktu ini juga menjadi lebih kuat.

Malah morning sickness boleh dikatakan sebagai cabaran besar dalam proses kehamilan itu kerana ia memberikan  rasa loya dan muntah yang menimbulkan rasa tak kena kena, tidak selesa dan tidak bermaya untuk menjalankan tugas harian seperti biasa. Anda digalakkan makan makanan yang rendah karbohidrat dan susu pada ketika ini..

Selalunya bagi ibu-ibu mengandung yang mengalami penghidratan yang teruk mereka akan dimasukkan ke hospital untuk dimasukkan air ke dalam badan.Kenapa? Ini kerana morning sickness disebabkan oleh peningkatan paras hormon dalam darah dan toksid di dalam badan yang tidak dapat disingkirkan.

Maka kerana itu apabila mereka dimasukkan ke hospital, rawatan yang diberikan adalah dengan memasukkan air ke dalam badan. Selain mengatasi penghidratan air juga mampu bertindak sebagai agen detoksifikasi. Dengan pengambilan air secukupnya segala toksid dan racun di dalam tubuh akan keluar dengan mudah. Ini juga akan membantu hati dan ginjal dalam proses penyaringan. Malah air juga menjaga tubuh agar berfungsi secara optimal.


Bagaimana SNE Kapsul membantu?
 

SNE Kapsul boleh diambil oleh ibu mengandung malah bayi juga.
Ia bertindak sebagai menyingkirkan toksid di dalam badan.
Ia juga mampu menyeimbangkan hormon & masalah kewanitaan.
InsyaAllah.


2 comments:

YatieOwner said...

nice info. thanks for sharing intan :)

Intan SNE said...

You are welcome, dear.

Post a Comment